Kreatywność
nie jest czymś prostym do wdrożenia, jak na przykład piramida sprzedaży, ponieważ jest to mniej lub bardziej jawna cecha osobowości, która u każdego człowieka jest inna. Z kolei na konkretne działanie twórcze wpływa wiele przeróżnych, czasem nawet nieuświadomionych czynników, które będę również nazywał trybikami. Najważniejsze z nich przedstawia SPRĘŻYNA TWÓRCZEGO DZIAŁANIA ukazana poniżej. Każdy z tych trybików konstytuuje działanie, które później możemy nazwać twórczym lub odtwórczym.
Tymi czynnikami są przede wszystkim problem i pomysł na jego rozwiązanie. Następnie wolność, która pozwala na realizację pomysłu oraz odwaga, bez której trudno byłoby podjąć ryzyko związane z nowym projektem (pomysłem). Najważniejszymi trybikami są jednak innowacja oraz efektywność, ponieważ każde zachowanie twórcze musi być nowe i przynosić więcej korzyści od działania tradycyjnego. Należy również pamiętać o konsekwencji w dążeniu do celu, nie można się poddawać. Jeżeli te czynniki odpowiednio nałożymy na siebie „odbijemy się” od problemu w stronę sukcesu.
Głównym celem szkoleń z kreatywności powinno być „zaszczepienie” tejże sprężyny uczestnikom, tak aby stała się ona częścią ich sposobu myślenia. Jak już mówiłem kreatywność jest predyspozycją, każdy z nas posiada jakiś potencjał twórczy. Rzadko jednak z niego korzystamy, brakuje nam wiary w siebie lub pozwalamy, aby rutyna określała nasze działania. Dzięki dobremu szkoleniu ta „sprężynka” może zacząć pracować. Może okazać się brakującym elementem twojej maszynerii osiągania sukcesów.
nie jest czymś prostym do wdrożenia, jak na przykład piramida sprzedaży, ponieważ jest to mniej lub bardziej jawna cecha osobowości, która u każdego człowieka jest inna. Z kolei na konkretne działanie twórcze wpływa wiele przeróżnych, czasem nawet nieuświadomionych czynników, które będę również nazywał trybikami. Najważniejsze z nich przedstawia SPRĘŻYNA TWÓRCZEGO DZIAŁANIA ukazana poniżej. Każdy z tych trybików konstytuuje działanie, które później możemy nazwać twórczym lub odtwórczym.
Tymi czynnikami są przede wszystkim problem i pomysł na jego rozwiązanie. Następnie wolność, która pozwala na realizację pomysłu oraz odwaga, bez której trudno byłoby podjąć ryzyko związane z nowym projektem (pomysłem). Najważniejszymi trybikami są jednak innowacja oraz efektywność, ponieważ każde zachowanie twórcze musi być nowe i przynosić więcej korzyści od działania tradycyjnego. Należy również pamiętać o konsekwencji w dążeniu do celu, nie można się poddawać. Jeżeli te czynniki odpowiednio nałożymy na siebie „odbijemy się” od problemu w stronę sukcesu.
Głównym celem szkoleń z kreatywności powinno być „zaszczepienie” tejże sprężyny uczestnikom, tak aby stała się ona częścią ich sposobu myślenia. Jak już mówiłem kreatywność jest predyspozycją, każdy z nas posiada jakiś potencjał twórczy. Rzadko jednak z niego korzystamy, brakuje nam wiary w siebie lub pozwalamy, aby rutyna określała nasze działania. Dzięki dobremu szkoleniu ta „sprężynka” może zacząć pracować. Może okazać się brakującym elementem twojej maszynerii osiągania sukcesów.